loading...
همه چیز از همه جا
دانش بازدید : 9 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

منتظر لحظه دیدار تو هستم ، سهل است بگویم گرفتار تو هستم ، سوگند! دوستتدار تو هستم

 

ﺑﻮﺩﻧﺖ 1ﺟﻮﺭ
ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ1ﺟﻮﺭ
ﺗﻮ ﺍﻳﻦ 2ﻧﻴﺎﻱ ﺟﻮﺭ ﻭﺍﺟﻮﺭ
2ﺳﺘﺘﺪﺍﺭﻡ ﻧﺎﺟﻮﺭ

.

.

تو تنها آشنا هستی که قلب مهربان داری ، دلی با وسعت دریا به رنگ آسمان داری

.

.

یه بغل گلهای لاله سبدی پرازستاره میفرستم واسه دوستم که دلش مثل بهاره‎

.

.

هرکاه ازغروب بی عاطفه شب خسته شدی به یاد تنها کسی باش که بیاد توست.

.

.

نصیب فصل خزان گردد عمر آنکس , که دمی اسیر اشک کند چشمان مهربان تو را...

.

.

توی دنیا دوتا نابینا می شناسم یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی ، یکی من که کسی رو جز تو ندیدم .

.

.

5 راه حل واسه خوشحال بودن:
1داشتن یک دوست خوب مثل من
2 داشتن دوستی مثل من
3 فقط داشتن من
4داشتن من
5من

.

.

یه ضرب المثل آفریقایی می گه:یرخ یلیخ وت.
یعنی تو خیلی واسم عزیزی
جالب اینکه اگر از آخربه اول هم بخونی همین معنی رو میده

.

.

سبدى هست در اندیشه من
که پر از گل بدهم هدیه به تو،
غافل از آنکه تو خود ناب ترى،
یک جهان گل بخورد غبطه به تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 801
  • بازدید کلی : 4,802